Prodaja Citroëna v Indiji se je v četrtem četrtletju 2025 potrojila
gospodarstvo
Prodaja Citroëna v Indiji se je v četrtem četrtletju 2025 potrojila

Citroën India je v drugem polletju leta 2025 zabeležil močno rast prodaje, pri čemer se je obseg v četrtem četrtletju potrojil v primerjavi s prejšnjim četrtletjem po strategiji "Citroën 2.0". Povečanje prodaje gre pripisati novi strategiji s poudarkom na lokalizaciji. Izvoz se je povečal za 18,8 %, Indija pa bo imela večjo globalno vlogo. Rast sledi strategiji Citroën 2.0, ki jo poganjajo lansiranje novih izdelkov, boljša lokalizacija, širši doseg trgovcev in naraščajoči izvoz, kar krepi vlogo Indije v Citroënovih globalnih načrtih.

Sredina
Nepotrjeno Verified Propaganda
16. dec 13:56
Citroën India začenja prednaročila za novo serijo Basalt X
gospodarstvo avtomobilizem
Citroën India začenja prednaročila za novo serijo Basalt X

Citroën India je odprl prednaročila za novo serijo Basalt X, kar je del njihove strategije 2.0 za indijski trg. Prednaročila so možna ob plačilu 11.000 rupij. Podrobne cene in različice bodo razkrite ob uradni predstavitvi. Model C3X, ki je že na voljo, se ponaša z napredno tehnologijo, vključno s 360-stopinjsko kamero in izboljšano notranjostjo, kar naj bi pritegnilo indijske kupce.

Sredina
Nepotrjeno Verified Propaganda
22. avg 16:09